RACING&CLASSIC SHOW 4.-5.10.2025

Zlatá éra motorsportu v Třinci!

Oživení tradice motoristického sportu v Moravskoslezském kraji, navázání na historii okruhových závodů Havířov-Šenov, Balcarův memoriál, Těrlický okruh a dalších, na moderním a bezpečném okruhu SteelRing v Třinci.

Přehlídka závodních historických automobilů, formulí, prototypů a rallye vozů s rokem výroby do 1989, toho nejzajímavějšího a legendárního z motocyklových závodů a dalších historických i novodobých motoristických zajímavostí.

Přátelské setkání osobností, závodníků, konstruktérů, mechaniků a fanoušků zlaté éry motoristického sportu i současnosti.

Prezentace partnerů, sponzorů, sběratelů atd.

Bohatý doprovodný program.

TĚŠÍME SE NA LETOŠNÍ ROČNÍK! 

Ten loňský si můžeš připomenout ve videu níže :)

PŘIHLÁŠKY:

INFO PRO ÚČASTNÍKY

SOBOTNÍ HARMONOGRAM - bude brzy zveřejněn :)

NEDĚLNÍ HARMONOGRAM - bude brzy zveřejněn :)

 

PARKOVIŠTĚ ZÁVODNÍCH STROJŮ:

Otevřeno od pátku 3. října od 9:00 do neděle 5. října do 19:00 (oplocený areál s noční ostrahou).

Prvním 50 přihlášeným garantujeme místo ve stanu.

Přípojka na elektřinu, toalety, sprchy.

 

POJIŠTĚNÍ:

Součástí startovného je pojištění odpovědnosti sjednané pořadatelem. 

Pojištění odpovědnosti
Autoklub ČR uzavřel s pojišťovnou Allianz pojišťovna a.s., prostřednictvím společnosti PLATINUM
Consulting, s. r. o. pojistnou smlouvu č. C5500126238 o pojištění odpovědnosti pořadatele za škodu způsobenou
jinému v souvislosti s pořadatelem závodů kartingu až do výše 50.000.000 Kč.
Součástí rámcové pojistné smlouvy je pojištění vozidel účastníků proti škodám způsobeným třetím osobám
až do částky 50.000.000 Kč na účastníka. Pojištění se nevztahuje na škody, které si účastníci akce způsobí
vzájemně mezi sebou. Pořadatel se zavazuje zajistit toto pojištění pro všechny účastníky s výjimkou těch, kteří u
administrativní přejímky doloží, že mají uzavřeno své dlouhodobé pojištění pokrývající škody způsobené na
uzavřené trati.
Pojištění pořadatelů a účastníků se sjednává s integrální franšízou 5.000 Kč, tzn., že škody do 5.000 Kč
nebudou hrazeny a škody nad tento limit budou hrazeny bez spoluúčasti pojištěného.
Úrazové pojištění jezdců
Každý jezdec je povinen sjednat si své osobní úrazové pojištění a doklad na požádání předložit při administrativní
přejímce (neplatí pro držitele licence AS AČR). Pojištění zahraničních jezdců musí zahrnovat i krytí nákladů na
případné léčení v ČR.

 

OBČERSTVENÍ:

Ring Cafe nabízí po celou dobu skvělou kávu, nápoje a drobné občerstvení. 

Ring restaurant nabízí příjemné posezení, snídaně, obědy a večeře. 


 

UBYTOVÁNÍ:

Kemp pro obytná auta v areálu s možností připojení k elektřině a doplnění vody. 

Terra

Hotel Vitality

STEELHOUSE

Hotel Olympic Ustroň 

Flight Park Javorový

Penzion Ovečka

Penzion Tyra

Hotel Gruň

 

Informace budou postupně aktualizovány a doplňovány.

 

GALERIE Z PŘEDEŠLÉHO ROČNÍKU:

SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH VOZŮ KE DNI 12.9.2025:

Fotografie: Název soutěžního vozidla: Jméno a příjímení: Rok výroby: Specifikace vozidla: Zajímavosti: Kategorie:
Spider TTR Škoda 1300 Roman Krejčí 1979 Spider B6-1300 ccm, 600 kg, výkon přes 100 koní Postavil Jiří Krejčí z Opavy, současný majitel bydlí poblíž, má stejné příjmení ale rodina to není.
Jeden z nejkrásnějších prototypů postavených ve své době. Inspirace vítězem Le Mans - Alpine Renault.
Jezdil velmi málo, přesto sbíral věnce na závodech do vrchu.
Prototypy
Peuegot 205 GTi Milos Mosny 1988 1900, 128 Hp, 777 vozidlo jasdi serial EHC Rallye - soutěžní
Skoda 130 RS Rallye Pavlik Jozef 1975 825 kg, 167 km/h, 1289 cm3, 57 kW   Rallye - soutěžní
Peuegot 205 GTi Jan Domoracky 1988 1900,128Hp 777kg vozidlo startuje v EHC Rallye - soutěžní
Formule Škoda MTX 1-01 Lukáš Muller 1971 Objem motoru 1107 ccm , 53koni , Váha 400 kg , V Max. 140km/h Zajímavost oživení po 24 letech stání Formule
FABIE R5 Petr Leher 2017

1620

Tovární auto, kde prvními startujícími byli Honza Kopecký, nebo Andreas Mikkelsen. Rallye - soutěžní
LADA VFTS Petr Leher 2021

1600

Postaveno v Maďarsku Rallye - soutěžní
MTX 1-03 Čestmír Doubrava 1974

1300 ccm, cca 80k, 420kg, formule easter

- vůz byl vyroben v roce 1974 jako MTX 1-02 jako poslední z 9 kusů vyrobených v tom roce
- byl jako jediný vyroben formou stavebnice pro AMK ZKL Brno
- vůz přes zimu postavil František Janotka, který s ním také závodil
- poprvé vůz testoval na jaře 1975
- na jaře 1979 vůz přestavěl na MTX 1-03
- později s ním závodil Petr Dohnal
- po Dohnalovi koupil formuli Roman Hora - 7x vicemistr ZAO a ZAV
- po Horovi měl formuli Miroslav Hemmer
Formule
Tatra 603 B5 Jiří Procházka 1967 Vzduchem chlazený osmivále. Objem 2472ccm, výkon 150 koní, váha 1320kg, kategorie B5, max. rychlost: 195 km/h Replika závodního vozu Tatra 603 B5 postaveného pro 84 hodinový Marathon de la Route, který se jel v roce 1967 na Nürburgringu. Vůz postavili dle dochované dokumantace a vzpomínek továrních jezdců a mechaniků, vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, který s vozy Tatra 603 GT/B5 v šedesátých létech závodil. Jiří a Tomáš Procházkovi společně s Jaromírem Veřmiřovským. Cestovní vozy
  Tatra 603 GT Jaromír Veřmiřovský 1965 2472 ccm, 150k, 1230kg, kategorie GT Vůz postaven dle dobové předlohy originálního vozu Tatra 603 GT posádky Adolf Veřmiřovský - Stanislav Hajdušek pro 84 hodinový Marathon de la Route 1965 na Nürburgringu, kde získal 2. místo v kategorii do 2500ccm a třetí místo v kategorii GT. Vůz postavil Jaromír Veřmiřovský společně s vnuky zasloužilého mistra sportu Aloise Marka bratry Jiřím a Tomášem Procházkovými. Cestovní vozy
Tatra 603 B5 Tomáš Procházka 1966 2472 ccm, 150 k, 1320 kg, kategorie B5 Vůz postaven dle originální T603 B5, která se zúčastnila 84. hodinového marathonu de la Route 1966 na Nürburgringu. Posádka Alois Mark - Bohuslav Stiborek s originálním vozem zvítězila ve třídě a v absolutním pořadí získala třetí místo. Společně s dalšími dvěma Tatrami T603 B5, které dojely v kategorii na 2. a 3. místě a absolutně 4. a 5. místě, pak získali také první místo v soutěži továrních týmů. Stavbu tohoto vozu provedli vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, Jiří a Tomáš Procházkovi. Cestovní vozy
Ford Puma Krzysztof Macura 1999 1998 cm3, 194KM, 1000kg, Motor: 2.0 ST170
Výkon: 192 HP
Samochód zbudowany w 2019 roku, początkowo z silnikiem 1700cm3, od 2024 zamontowany silnik 2000cm3 z Forda Focusa ST170.
2 miejsce w klasie K3 w 6 rundzie Samochodowych Mistrzostwach Tychów 2024
Rallye - soutěžní
RYBA Formule 3 Jiří Heda 1964 1000 ccm,cca 65 koní,450 Kg, 140km/h Vůz postaven panem Vladimírem Rybou,Bratčice u Brna Formule
škoda 110L - 1150/A2 Bořek Petráček 1972 1150 ccm, Objem 1145. KW 91. Váha 730kg Replika s doklady od FiA jako historik.Tato škodovka byla prvním vlastním závodním vozem, našeho skvělého závodního jezdce ,pana Břetislava ENGEHO 1974. Cestovní vozy
Škoda 110 L - 1150 / A2 Jindřich INDRA 1976 1144 ccm , 85kW, 112 koní , váha 690 kg

Max.rychlost 150 km/h
15 let účast v Mistrovství Evropy historiků , v r.2011 dcera Michaela s tímto vozem Mistr Evropy KAT. 2 Cestovní vozy
Škoda 130 RS Zdeněk Vápeník 1975 1300 ccm,130 koní , 720 kg Replika,dokončení v r.2024 Cestovní vozy
Peugeot 205 Mi 16 Pavel Furiš 1988 Objem 1905 cm3, Výkon 110 kw, Váha 770 kg (podle zvolených kol) 😀, Max rychlost asi 190 km/h (ale přesně nevím nejde mi tachometr)  Auto pochází z Rakouska a je v body kit Gutmann Cestovní vozy
Fiat 126p Szymon Grochowski 1987 700, 45 hp, 600 kg V letech 2005-2007 se automobil účastnil mistrovství Polska v závodech do vrchu GSMP, od roku 2010 v rally. Třikrát se objevil na Star Rally Barum Historic. Rallye - soutěžní
BMW E21 Zdeněk Chovanec 1976 2,5i Gruppo 2, objem motoru - 2500ccm, 220 koní, 920kg, cca 190km/h historie a zajímavosti o vozidle  - replika vozu kategorie Gruppe 2 Cestovní vozy
MiniLMP Štěpán Mlejnek 2023 190 koni, 270kg, 998ccm, 140 KW, 200 Km/h Jedná se o závodní speciál trubkové konstrukce, první prototyp vozu MiniLMP. Vůz prošel celkovou přestavbou v dílnách Mlejnek Racing v letech 2024 a 2025. Nyní ho pohání motor Yamaha R1 o výkonu 190 koní. Vůz má hmotnost cca 270 kg.  Prototypy
BMW E30 328i Peter Babinec 1990 2800ccm, +200k, 1050kg, 150kw, 200 km/h Pravidelný účastník ESET Historic Cup Cestovní vozy
Škoda 130 RS PETR BOŘKE 1979 1299ccm, 130 ps , 800kg, 170km/h Účastník závodů do vrchu Edda cup a na okruzích Carbonia cup Cestovní vozy
Lucchini Sp90  Oldřich Nýdrle 1990 objem motoru: 2980, výkon (kw): 176.5kw/240koní, cca 650kg, dle poskladaných koleček v převodovce momentálně cca 190km/hod V roce 1990, závodil v italském mistrovství Alfa 2.5L Cup. Mezi lety 1991 a 1997 patřil asi 2 roky majiteli autoškoly na okruhu Issoire, kde sloužil k seznámení žáků s okruhem. V roce 1997 auto koupil Eric Bady z Francie. S dcerou ho používali pouze pro volný čas, ne pro závody. Jela na studie do Ruska a auto zůstalo uskladněno nejméně 18 let, než mohlo být homologováno na historické doklady. Trvalo Ericu Bady několik let, než z něj udělal to, co je teď. Nikdy s ním už nezávodil. V srpnu 2024 se přihlásil na historický výstup na Chamrousse, kde po příchodu mlhy dokázal zdolat pouze jeden slušný výstup a ostatní výstupy byly zrušeny. A 16.6.2025 jsem Lucchini sp90 zakoupil a přivezl do České Republiky.  Prvního  závodu jsem se zúčastnil na Pezinské Babě kdy počasí nepřálo lilo jak z konve. Prototypy
Škoda Fabia 1.6 RS Kit Car Jerzy Tomaszczyk 2005 objem 1597 cm³, výkon 165 kW, hmotnost 1000 kg, maximální rychlost 200 km/h originální vůz, který Honza Kopecký používal v sezónách 2005-2006 Rallye - soutěžní
Metalex MTX 1-02 JAROSLAV Malý 1975 motor VAZ 21011 objem 1293 cm2, 60kw, 440kg,  200 km/h 1. majitel byl AUTOSPORTKLUB KARLOVY VARY , jezdci Miroslav Třešňák a Robert Pecina. Formule

SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH VOZŮ 2024:

Fotografie: Název soutěžního vozidla: Jméno a příjímení: Rok výroby: Specifikace vozidla: Zajímavosti: Kategorie:
Spider TTR Škoda 1300 Roman Krejčí 1979 Spider B6-1300 ccm, 600 kg, výkon přes 100 koní Postavil Jiří Krejčí z Opavy, současný majitel bydlí poblíž, má stejné příjmení ale rodina to není.
Jeden z nejkrásnějších prototypů postavených ve své době. Inspirace vítězem Le Mans - Alpine Renault.
Jezdil velmi málo, přesto sbíral věnce na závodech do vrchu.
Prototypy
  Honda Civic VTi Šimon Sebera 1998

1.8 (B18) 150kw, 1000kg,okruhová úprava, dobový

celopolep HKS oil

Posledních pár kusů v ČR. Youngtimer - ostatní
  Škoda 120 S Rallye Vendula Nohelová 1975 objem: 1172 cm3, výkon: 90 hp   Rallye - soutěžní
  GIOM 01 Ján Ondrejka 1972 1600ccm-135PS-750kg stavba: František Nemec- Pieštany Prototypy
  Norton CS1 Miroslav Kalousek 1929 500ccm, 23koní 130Kg moto Na stroji Norton CS1 Allec Bennet vyhrál senior TT průměrnou rychlostí 67mil/hod. Moto
  MTX 1-03 Čestmír Doubrava 1974 1300 ccm, cca 80k, 420kg, formule easter - vůz byl vyroben v roce 1974 jako MTX 1-02 jako poslední z 9 kusů vyrobených v tom roce
- byl jako jediný vyroben formou stavebnice pro AMK ZKL Brno
- vůz přes zimu postavil František Janotka, který s ním také závodil
- poprvé vůz testoval na jaře 1975
- na jaře 1979 vůz přestavěl na MTX 1-03
- později s ním závodil Petr Dohnal
- po Dohnalovi koupil formuli Roman Hora - 7x vicemistr ZAO a ZAV
- po Horovi měl formuli Miroslav Hemmer
Formule
  BMW E30 328i Peter Babinec 1989 2800ccm, +200k, 1100kg Pravidelný účastník ESET Historic Cup. Cestovní vozy
  SKODA Fabia E1 14001500 Pavlik Jozef 1999 1400 ccm 120 HP Vrcharsky special E1 Prvý jazdec aj konstrukter Anton Sloboda. Youngtimer - ostatní
  Formule easter MTX 1-02 Jaroslav Malý 1975 motor VAZ 21011 (1293cm3 / 59 kW) , převodovka škoda 4 st, hmotnost 440 kg , výrobce Metalex Plzeň Vůz zakoupila v roce 1975 firma CHODOS z Chodova u Karlových Varu pro AUTOSPORTKLUB KARLOVY VARY. S vozem jezdil Miroslav Třešňák a Robert Pecina. Od roku 1979 s vozem jezdil Karel Machačka z AMK Hroznětín. V roce 2011 byla dokončena kompletní renovace vozu. Formule
  Seat Ibiza GTI Robert Niemiec 1996 1796ccm, 165KM, 1020kg, 6-ti stupňová převodovka Kalmar, tlumice proflex, brzdy apracing, Trida F6 Vůz byl nově postaven v roce 2023, připravován podle homologace FIA ​​A-5517 z let 1994 až 1996. Svůj první start dokončil na 3. místě ve třídě a 8. v celkové klasifikaci při Rallye Cieszyńska Barbórka.
Posledním startem je letošní Star Rally Barum ve Zlíně.
Z historie Seatu Ibiza GTI. V roce 1996 byl tento model a tato homologace rozšířena o Variant Kit. V podstatě byl vyroben právě z takového modelu
Kitcar Seat ibiza. Kitcar Ibiza vyhrál mistrovství světa konstruktérů mezi vozy s předním náhonem hned ve svém prvním roce, tedy v roce 1996. Tento úspěch se týmu Seat podařilo zopakovat v letech 1997 a 1998. SEAT později stáhl Ibizu ze soutěže a zaměřil se na vývoj Cordoby WRC.
Rallye - soutěžní
  Peuegot 205 GTi Jan Domoracky 1988 1900,128Hp 777kg vozidlo startuje v EHC Rallye - soutěžní
  Peuegot 205 GTi Milos Mosny 1988 1900, 128 Hp, 777 vozidlo jazdí serial EHC Rallye - soutěžní
  Tatra 603 B5 Jiří Procházka 1967 Vzduchem chlazený osmiválec. Objem 2472ccm, výkon 150 koní, váha 1320kg, kategorie B5. Replika závodního vozu Tatra 603 B5 postaveného pro 84 hodinový Marathon de la Route, který se jel v roce 1967 na Nürburgringu. Vůz postavili dle dochované dokumentace a vzpomínek továrních jezdců a mechaniků, vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, který s vozy Tatra 603 GT/B5 v šedesátých létech závodil. Cestovní vozy
  Škoda 110 L - 1150 / A2 Jindřich Indra 1976 1144 ccm , 112 koní , 690 kg 15 let účast v Mistrovství Evropy historiků , v r.2011 dcera Michaela s tímto vozem Mistr Evropy KAT. 2 Cestovní vozy
  Škoda 130 RS Zdeněk Vápeník 1975 1300 ccm,130 koní , 720 kg Replika,dokončení v r.2024 Cestovní vozy
  Škoda 110L - 1150/A2 Bořek Petráček 1972 1150 ccm Replika prvního vlastního závodního vozu pana Břetislava Engeho v roce 1974. Cestovní vozy
  Estonia 21 Jan Šálek 1978 1600 Ježděno v závodech do vrchu a revivalech. Formule
  Lancia Delta HF Integrale Martin Perník 1988 Objem 1981 , 330hp , váha okolo 1000kg , 4x4 , kategorie "Show Car + Rally " Úspěch je vždy když se podaří pobavit okolo diváka a máme dobrý pocit. Originál karoserie z roku 1988 , široké blatníky plechové originál. Jediná zajímavost je výfuk vyveden do prahu a ALS tak aby to dělalo rámus a létali plameny z výfuku. Stavěno doma v garáži s přáteli jako Show Car. Rallye - soutěžní
  Porsche 928 GT Libor Jelínek 1989 4976 cm3, 330 k, 1680 kg, historické vozidlo Youngtimer - ostatní
  Tatra 603 GT Jaromír Veřmiřovský 1965 2472 ccm, 150k, 1230kg, kategorie GT Vůz postaven dle dobové předlohy originálního vozu Tatra 603 GT posádky Adolf Veřmiřovský - Stanislav Hajdušek pro 84 hodinový Marathon de la Route 1965 na Nürburgringu, kde získal 2. místo v kategorii do 2500ccm a třetí místo v kategorii GT. Vůz postavil Jaromír Veřmiřovský společně s vnuky zasloužilého mistra sportu Aloise Marka bratry Jiřím a Tomášem Procházkovými. Cestovní vozy
  Benelli 250 OHC Jiří Ščučka 1936 250ccm ,130kg, cca 15 HP motocykl se účastní přeboru ČR v jízdě pravidelnosti i podobných akcí v zahraničí -Itálie, Francie Moto
  Promot III Tomasz Szewczyk 1984 objem 1592 ccm, vykon 150 KM, vaha 450kg, formule mondial.

1985 - 1990 Andrzej Godula,
okruhy 1988 Polský šampion, 1989 vicemistr
Kopce 1987, 1988, 1990 Polský šampion
1990 Ecce homo 19 celkovy, 7 gr E
Tomasz Szewczyk kopce 2012, 2013 vicemistr celkové klasifikace kat 2
Formule
  RYBA Formule 3 Jiří Heda 1964 992 ccm,cca 65 koní,450 Kg,formule Vůz postaven panem Vladimírem Rybou,Bratčice u Brna Formule
  Tatra 603 B5 Tomáš Procházka 1966 2472 ccm, 150 k, 1320 kg, kategorie B5 Vůz postaven dle originální T603 B5, která se zúčastnila 84. hodinového marathonu de la Route 1966 na Nürburgringu. Posádka Alois Mark - Bohuslav Stiborek s originálním vozem zvítězila ve třídě a v absolutním pořadí získala třetí místo. Společně s dalšími dvěma Tatrami T603 B5, které dojely v kategorii na 2. a 3. místě a absolutně 4. a 5. místě, pak získali také první místo v soutěži továrních týmů. Stavbu tohoto vozu provedli vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, Jiří a Tomáš Procházkovi. Cestovní vozy
  Austin Mini Special Ondřej Maloušek 1977 1100 - Mini Classic Mini v Gulf zbarvení, pravidelný účastník Mini Race Day ve Vysokém Mýtě Youngtimer - ostatní
  Škoda Fabia WRC RX František Slabší 2003 1781, 370 hp, 1230 kg, převodovka 5 st. Kalmar , tlumiče Proflex , ECU Ecumaster, replika WRC Replika Škoda Fabia WRC byla postavena v dílnách v Plástovicích dle technických a finančních možností na závody do vrchu a rallycross, několika násobný vítěz v Rallycross cupu v divizi S4x4 Rallye - soutěžní
  DUCATI 750 Ivan Meloun 1983 750 ccm, 80HP 10000ot., 135kg, Endurance (vytrvalostní závody), Superbike Tovární jezdec Marco Lucchinelli, slavil úspěchy ve vytrvalostních závodech. nejúspěšnější sezona 1986, kdy zvítězil v Daytoně, Laguna Seca, Santa Monice. druhé místo v 8 hodinovém závodu v Jerezu, vítězství v 24-hodinovém závodě v Barceloně Moto
  BMW E30 Jiří Kawulok 1989 2979ccm , 450HP , váha do 1000kg , 3.0i s turbem Sériové vozidlo , přestavěné na závody do vrchu . Původně sedan , předělaný na coupe . Laminátová karoserie , zadní náprava BMW E39 , motor s přeplňováním . Cestovní vozy
  Škoda RS2000 David Rýdel 1978 2000ccm,150k,cca 980 kg, prototyp Motor uprostřed vozu Prototypy
  Estonia 21 Robert Cichecki 1984 1592ccm, vykon 170KM, vaha 500kg, Formule Mondial Prvni jezdec Andrzej Fontański Formule
  MotoBi 250 David Vařeka 1965 Objem 250ccm, výkon neznámý, váha 90kg MotoBi vévodily v 60.letech italským juniorským šampionátům. Konkrétně můj model jsem si dovezl před rokem od Milána, kde se od konce šedesátých let účastnil lokálních silničních závodů a později závodů do vrchu. Od motocyklu vlastním italské sportovní doklady a další dokumenty, nicméně přesnou závodní historii se stále snažím dohledat. V ČR a SK jsem se s MotoBi účastnil pár silničních závodu na rychlost a pravidelnost. Moto
  FORD ESCORT RS 2000 Mk.1 Radim Tureček 1972 KIT dovoz Finsko - vůz s historií Rallye - soutěžní
Ford Puma Krzysztof Macura 1999 1998 cm3, 194KM, 1000kg Samochód zbudowany w 2019 roku, początkowo z silnikiem 1700cm3, od 2024 zamontowany silnik 2000cm3 z Forda Focusa ST170.
2 miejsce w klasie K3 w 6 rundzie Samochodowych Mistrzostwach Tychów 2024
Rallye - soutěžní
   formuła estonia 25 Dawid Bokiej  1989 1600cm3 180km 550kg mondial  2 miejsce haigo adac 2023  Formule
   promot 2  Dawid Bokiej  1982 1300 125km 450 kg  tomasz sikora easter  Formule
  MV Agusta 175 OHC Jiří Ščučka 1954 Jedná se o náhradní stroj. Objem 175 ccm, váha 90 kg , kategorie F. Motocykl byl zakoupen v Itálii, tam byl používán v místních závodech. Moto
  Austin Seven Ulster Luděk Baláži 1932 750 ccm, 20hp, váha 480kg V 50.letech přestavěné v Anglii na závodní, účast v místních závodech, stejný typ se účastnil v 1933-37 24h Le Mans...  Cestovní vozy
  Fiat X1/9 Luděk Baláži 1978 2000 ccm, 140hp, váha 790kg Vůz v minulé době stavěný původně na ZAV, zrenovovaný do civilní podoby s polepy rallye Cestovní vozy
  BMW Sauber F1.06 X2

Grzegorz Rozalski

2006 Motor: V8, Hmotnost: 580 kg , Zrychlení: 0-200 km/h za 5,5 s, Převodovka: 6stupňová převodovka, Maximální rychlost: 330 km/h Dvoumístný vůz Formule 1 vznikl na základě modelu BMW Sauber F1.06 z roku 2006. Upravena byla příď vozu, která po změnách umožňuje spolujízdu. Karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken a vůz váží 580 kg. Aerodynamika zajištuje, že auto je doslova přilepené k asfaltu, díky čemuž zatáčí mnohem rychleji než ostatní závodní vozy. Při jízdě se můžete setkat s velmi vysokým přetížením jak při zrychlování, zatáčení, tak při brzdění. Formule
  Triumph TR3 Sports special

Karel Sobek st.

1958 2200ccm, 100hp, 820 kg Vůz byl v 50.letech, v Anglii, přestavěn na závodní special pro lokální závody, jichž se účastnil. Před deseti lety byl zrenovovaný v Anglii do současného stavu. Cestovní vozy
  Škoda 130RS

Jiří Mikula

1977 1288ccm, 140hp

ex vozidlo Emila Trajbolda

Bývalé soutěžní vozidlo posádky  Jan Trajbold a Eva Trajboldová s nímž vyhrál  pohár Míru a Přátelství v letech 1978 a  1981. Renovováno z originálních dílů do původního stavu kdy se účastnilo soutěží.

Proč „nedokonalosti“ lakování jako prostřiky okolo dveří a kapot? Není to lajdáctví lakýrníka, ale soutěžní vozy se lakovaly kompletní a na detaily se nebral ohled, šlo o funkci a rychlost.

Rallye - soutěžní
  Škoda 120S Rallye

Jiří Mikula

1974 1172ccm

originální stav

Bývalé soutěžní vozidlo Svazarmu, renovováno z originálních dílů.

Proč matné černé kapoty? Není to nedostatkem barvy ani módní prvek, je to proto, aby neodrážely sluneční svit posádce do očí.

Rallye - soutěžní
   Austin Mini

 

Radomír Michna

 1969  1275 ccm, 64koní,  pravidelný účastník Ecce Homo Historic  Youngtimer - ostatní
   LADA VFTS

 

Petr Leher

 2021  1600  Postaveno v Maďarsku  Rallye - soutěžní
  METALEX 1-03

Josef Hanka

1982 Objem motoru je 1600. Výkon 50 kW. Váha 450kg Vozidlo postavil a dlouhá léta jezdil úspěšný Slovenský jezdec Peter Ruisl a posléze Jaro Krejčí Formule
  JAGUAR XJS

David Bečvářovi

1984 5.3l, 420BHP, 1400kg 2015 Histocup winner Cestovní vozy
  JAGUAR XJS

Adam Bečvář

1984 6.3l, 420BHP, 1400kg 2015 Histocup winner Cestovní vozy
 March 86/a Indy Light  Adam Klus 1986 4,0 Buick, 610kg Jezdilo Americkou Indy Light sérii v letech 1986-1994 Formule
  HSS Can Am Audi Turbo

Adam Klus

1987 1,8 Turbo Audi, 610kg, 400k Jezdilo Intersérii, Rekord na Trati ECCE Homo 1990, Prototypy
  Reynard 913

Adam Klus

1991 2,0 F3 Původní Jezdec Jiří Mičánek Formule
   MTX 1-03

 

David Vozdecký

 1975  1300 ccm, 90hp, 420kg  ex- František Valovič  Formule
   Austin Seven

 

Adam Klus

 1934  750ccm  2 sedadlový Anglicky závodní vůz  Formule
   Škoda Favorit

 

Adam Klus

 1990  1,3 Soutěžní vůz kategorie N  Bohata závodní historie  Rallye - soutěžní
   Tatuus S2000

 

Libor Neckař

 2008  2,3L 380K, 490kg  SPECIALNÍ ÚPRAVA  Formule
   Lotus MK2

 

Jiří Kopeček

 1990  2000ccm/cca 230HP/cca 505kg (bez jezdce :D )/ E2-SS-2000  Chasses z Anglie, Původně okruhová formule, Letos po 3x 1.místo v MČR ZAV E2-SS-2000  Formule
   Fiat 126p

 

Szymon Grochowski

 1987  700, 45 hp, 600 kg  V letech 2005-2007 se vůz účastnil závodů do vrchu GSMP, později rallye  Rallye - soutěžní
  Audi 80 GTE gr.4

 

Daniel Lazar

 1979  1588ccm/930kg/GR.4/FWD  REPLIKA prvního dobového rallyeového závodního vozu z dílen AUDI SPORTu, se kterou v roce 1979 startoval Harald Demuth na Portugalské, Řecké, Finské rallye a také ve Velké Británii. Tímto AUDI SPORT oficiálně započal svou úspěšnou éru motoristického sportu.  Rallye - soutěžní
  Mazda MX-5

Martin Cieslar

1999 1600ccm, 950kg, 81kw, Miata Challenge Spec 1/5 Track daye na steel ringu, příprava na Miata Challenge na silesia ringu, Auto je v JPS wrapu a dostalo oficialni De´Longhi sponzorství Cestovní vozy
  FABIE R5

Petr Leher

2017 1620 Tovární auto, kde prvními startujícími byli Honza Kopecký, nebo Andreas Mikkelsen. Rallye - soutěžní
Toyota Supra

Tomasz Raszka

1989 3.0, 7MGTE, 238 hp, no tunnig , targa roof, 1550kg, suspension drsigned by Lotus, Restored by me in 2015 y. Youngtimer - ostatní
Mini Cooper Rallye

Adam Škubník / Rostislav Škubník

1971 1330 ccm, 630 kg, převodovka Hewland + Quaife diferenciál, kovaný motor. Pravidelný účastník rallye, včetně 17 startů na nejstarší amatérské zimní rallye na světě "Ve stopě Valašské zimy", účastník Rallycupu pořádaný Silvestrem Mikuláštíkem, ME Ecce Homo, atd. Rallye - soutěžní
  Porsche 911, targa

Dominik Raszka

1976 3.0, 241hp, 1050kg,youngtimer Dovoz z USA, registrace v New Yorku Youngtimer - ostatní