
RACING&CLASSIC SHOW 4.-5.10.2025
Zlatá éra motorsportu v Třinci!
Oživení tradice motoristického sportu v Moravskoslezském kraji, navázání na historii okruhových závodů Havířov-Šenov, Balcarův memoriál, Těrlický okruh a dalších, na moderním a bezpečném okruhu SteelRing v Třinci.
Přehlídka závodních historických automobilů, formulí, prototypů a rallye vozů s rokem výroby do 1989, toho nejzajímavějšího a legendárního z motocyklových závodů a dalších historických i novodobých motoristických zajímavostí.
Přátelské setkání osobností, závodníků, konstruktérů, mechaniků a fanoušků zlaté éry motoristického sportu i současnosti.
Prezentace partnerů, sponzorů, sběratelů atd.
Bohatý doprovodný program.
TĚŠÍME SE NA LETOŠNÍ ROČNÍK!
Ten loňský si můžeš připomenout ve videu níže :)
PŘIHLÁŠKY:
INFO PRO ÚČASTNÍKY
SOBOTNÍ HARMONOGRAM - bude brzy zveřejněn :)
NEDĚLNÍ HARMONOGRAM - bude brzy zveřejněn :)
PARKOVIŠTĚ ZÁVODNÍCH STROJŮ:
Otevřeno od pátku 3. října od 9:00 do neděle 5. října do 19:00 (oplocený areál s noční ostrahou).
Prvním 50 přihlášeným garantujeme místo ve stanu.
Přípojka na elektřinu, toalety, sprchy.
POJIŠTĚNÍ:
Součástí startovného je pojištění odpovědnosti sjednané pořadatelem.
Pojištění odpovědnosti
Autoklub ČR uzavřel s pojišťovnou Allianz pojišťovna a.s., prostřednictvím společnosti PLATINUM
Consulting, s. r. o. pojistnou smlouvu č. C5500126238 o pojištění odpovědnosti pořadatele za škodu způsobenou
jinému v souvislosti s pořadatelem závodů kartingu až do výše 50.000.000 Kč.
Součástí rámcové pojistné smlouvy je pojištění vozidel účastníků proti škodám způsobeným třetím osobám
až do částky 50.000.000 Kč na účastníka. Pojištění se nevztahuje na škody, které si účastníci akce způsobí
vzájemně mezi sebou. Pořadatel se zavazuje zajistit toto pojištění pro všechny účastníky s výjimkou těch, kteří u
administrativní přejímky doloží, že mají uzavřeno své dlouhodobé pojištění pokrývající škody způsobené na
uzavřené trati.
Pojištění pořadatelů a účastníků se sjednává s integrální franšízou 5.000 Kč, tzn., že škody do 5.000 Kč
nebudou hrazeny a škody nad tento limit budou hrazeny bez spoluúčasti pojištěného.
Úrazové pojištění jezdců
Každý jezdec je povinen sjednat si své osobní úrazové pojištění a doklad na požádání předložit při administrativní
přejímce (neplatí pro držitele licence AS AČR). Pojištění zahraničních jezdců musí zahrnovat i krytí nákladů na
případné léčení v ČR.
OBČERSTVENÍ:
Ring Cafe nabízí po celou dobu skvělou kávu, nápoje a drobné občerstvení.
Ring restaurant nabízí příjemné posezení, snídaně, obědy a večeře.
UBYTOVÁNÍ:
Kemp pro obytná auta v areálu s možností připojení k elektřině a doplnění vody.
Informace budou postupně aktualizovány a doplňovány.
GALERIE Z PŘEDEŠLÉHO ROČNÍKU:
SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH VOZŮ KE DNI 12.9.2025:
Fotografie: | Název soutěžního vozidla: | Jméno a příjímení: | Rok výroby: | Specifikace vozidla: | Zajímavosti: | Kategorie: |
![]() |
Spider TTR Škoda 1300 | Roman Krejčí | 1979 | Spider B6-1300 ccm, 600 kg, výkon přes 100 koní | Postavil Jiří Krejčí z Opavy, současný majitel bydlí poblíž, má stejné příjmení ale rodina to není. Jeden z nejkrásnějších prototypů postavených ve své době. Inspirace vítězem Le Mans - Alpine Renault. Jezdil velmi málo, přesto sbíral věnce na závodech do vrchu. |
Prototypy |
![]() |
Peuegot 205 GTi | Milos Mosny | 1988 | 1900, 128 Hp, 777 | vozidlo jasdi serial EHC | Rallye - soutěžní |
![]() |
Skoda 130 RS Rallye | Pavlik Jozef | 1975 | 825 kg, 167 km/h, 1289 cm3, 57 kW | Rallye - soutěžní | |
![]() |
Peuegot 205 GTi | Jan Domoracky | 1988 | 1900,128Hp 777kg | vozidlo startuje v EHC | Rallye - soutěžní |
![]() |
Formule Škoda MTX 1-01 | Lukáš Muller | 1971 | Objem motoru 1107 ccm , 53koni , Váha 400 kg , V Max. 140km/h | Zajímavost oživení po 24 letech stání | Formule |
![]() |
FABIE R5 | Petr Leher | 2017 |
1620 |
Tovární auto, kde prvními startujícími byli Honza Kopecký, nebo Andreas Mikkelsen. | Rallye - soutěžní |
![]() |
LADA VFTS | Petr Leher | 2021 |
1600 |
Postaveno v Maďarsku | Rallye - soutěžní |
![]() |
MTX 1-03 | Čestmír Doubrava | 1974 |
1300 ccm, cca 80k, 420kg, formule easter |
- vůz byl vyroben v roce 1974 jako MTX 1-02 jako poslední z 9 kusů vyrobených v tom roce - byl jako jediný vyroben formou stavebnice pro AMK ZKL Brno - vůz přes zimu postavil František Janotka, který s ním také závodil - poprvé vůz testoval na jaře 1975 - na jaře 1979 vůz přestavěl na MTX 1-03 - později s ním závodil Petr Dohnal - po Dohnalovi koupil formuli Roman Hora - 7x vicemistr ZAO a ZAV - po Horovi měl formuli Miroslav Hemmer |
Formule |
![]() |
Tatra 603 B5 | Jiří Procházka | 1967 | Vzduchem chlazený osmivále. Objem 2472ccm, výkon 150 koní, váha 1320kg, kategorie B5, max. rychlost: 195 km/h | Replika závodního vozu Tatra 603 B5 postaveného pro 84 hodinový Marathon de la Route, který se jel v roce 1967 na Nürburgringu. Vůz postavili dle dochované dokumantace a vzpomínek továrních jezdců a mechaniků, vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, který s vozy Tatra 603 GT/B5 v šedesátých létech závodil. Jiří a Tomáš Procházkovi společně s Jaromírem Veřmiřovským. | Cestovní vozy |
Tatra 603 GT | Jaromír Veřmiřovský | 1965 | 2472 ccm, 150k, 1230kg, kategorie GT | Vůz postaven dle dobové předlohy originálního vozu Tatra 603 GT posádky Adolf Veřmiřovský - Stanislav Hajdušek pro 84 hodinový Marathon de la Route 1965 na Nürburgringu, kde získal 2. místo v kategorii do 2500ccm a třetí místo v kategorii GT. Vůz postavil Jaromír Veřmiřovský společně s vnuky zasloužilého mistra sportu Aloise Marka bratry Jiřím a Tomášem Procházkovými. | Cestovní vozy | |
![]() |
Tatra 603 B5 | Tomáš Procházka | 1966 | 2472 ccm, 150 k, 1320 kg, kategorie B5 | Vůz postaven dle originální T603 B5, která se zúčastnila 84. hodinového marathonu de la Route 1966 na Nürburgringu. Posádka Alois Mark - Bohuslav Stiborek s originálním vozem zvítězila ve třídě a v absolutním pořadí získala třetí místo. Společně s dalšími dvěma Tatrami T603 B5, které dojely v kategorii na 2. a 3. místě a absolutně 4. a 5. místě, pak získali také první místo v soutěži továrních týmů. Stavbu tohoto vozu provedli vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, Jiří a Tomáš Procházkovi. | Cestovní vozy |
![]() |
Ford Puma | Krzysztof Macura | 1999 | 1998 cm3, 194KM, 1000kg, Motor: 2.0 ST170 Výkon: 192 HP |
Samochód zbudowany w 2019 roku, początkowo z silnikiem 1700cm3, od 2024 zamontowany silnik 2000cm3 z Forda Focusa ST170. 2 miejsce w klasie K3 w 6 rundzie Samochodowych Mistrzostwach Tychów 2024 |
Rallye - soutěžní |
![]() |
RYBA Formule 3 | Jiří Heda | 1964 | 1000 ccm,cca 65 koní,450 Kg, 140km/h | Vůz postaven panem Vladimírem Rybou,Bratčice u Brna | Formule |
![]() |
škoda 110L - 1150/A2 | Bořek Petráček | 1972 | 1150 ccm, Objem 1145. KW 91. Váha 730kg | Replika s doklady od FiA jako historik.Tato škodovka byla prvním vlastním závodním vozem, našeho skvělého závodního jezdce ,pana Břetislava ENGEHO 1974. | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda 110 L - 1150 / A2 | Jindřich INDRA | 1976 | 1144 ccm , 85kW, 112 koní , váha 690 kg Max.rychlost 150 km/h |
15 let účast v Mistrovství Evropy historiků , v r.2011 dcera Michaela s tímto vozem Mistr Evropy KAT. 2 | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda 130 RS | Zdeněk Vápeník | 1975 | 1300 ccm,130 koní , 720 kg | Replika,dokončení v r.2024 | Cestovní vozy |
![]() |
Peugeot 205 Mi 16 | Pavel Furiš | 1988 | Objem 1905 cm3, Výkon 110 kw, Váha 770 kg (podle zvolených kol) 😀, Max rychlost asi 190 km/h (ale přesně nevím nejde mi tachometr) | Auto pochází z Rakouska a je v body kit Gutmann | Cestovní vozy |
![]() |
Fiat 126p | Szymon Grochowski | 1987 | 700, 45 hp, 600 kg | V letech 2005-2007 se automobil účastnil mistrovství Polska v závodech do vrchu GSMP, od roku 2010 v rally. Třikrát se objevil na Star Rally Barum Historic. | Rallye - soutěžní |
![]() |
BMW E21 | Zdeněk Chovanec | 1976 | 2,5i Gruppo 2, objem motoru - 2500ccm, 220 koní, 920kg, cca 190km/h | historie a zajímavosti o vozidle - replika vozu kategorie Gruppe 2 | Cestovní vozy |
![]() |
MiniLMP | Štěpán Mlejnek | 2023 | 190 koni, 270kg, 998ccm, 140 KW, 200 Km/h | Jedná se o závodní speciál trubkové konstrukce, první prototyp vozu MiniLMP. Vůz prošel celkovou přestavbou v dílnách Mlejnek Racing v letech 2024 a 2025. Nyní ho pohání motor Yamaha R1 o výkonu 190 koní. Vůz má hmotnost cca 270 kg. | Prototypy |
![]() |
BMW E30 328i | Peter Babinec | 1990 | 2800ccm, +200k, 1050kg, 150kw, 200 km/h | Pravidelný účastník ESET Historic Cup | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda 130 RS | PETR BOŘKE | 1979 | 1299ccm, 130 ps , 800kg, 170km/h | Účastník závodů do vrchu Edda cup a na okruzích Carbonia cup | Cestovní vozy |
![]() |
Lucchini Sp90 | Oldřich Nýdrle | 1990 | objem motoru: 2980, výkon (kw): 176.5kw/240koní, cca 650kg, dle poskladaných koleček v převodovce momentálně cca 190km/hod | V roce 1990, závodil v italském mistrovství Alfa 2.5L Cup. Mezi lety 1991 a 1997 patřil asi 2 roky majiteli autoškoly na okruhu Issoire, kde sloužil k seznámení žáků s okruhem. V roce 1997 auto koupil Eric Bady z Francie. S dcerou ho používali pouze pro volný čas, ne pro závody. Jela na studie do Ruska a auto zůstalo uskladněno nejméně 18 let, než mohlo být homologováno na historické doklady. Trvalo Ericu Bady několik let, než z něj udělal to, co je teď. Nikdy s ním už nezávodil. V srpnu 2024 se přihlásil na historický výstup na Chamrousse, kde po příchodu mlhy dokázal zdolat pouze jeden slušný výstup a ostatní výstupy byly zrušeny. A 16.6.2025 jsem Lucchini sp90 zakoupil a přivezl do České Republiky. Prvního závodu jsem se zúčastnil na Pezinské Babě kdy počasí nepřálo lilo jak z konve. | Prototypy |
![]() |
Škoda Fabia 1.6 RS Kit Car | Jerzy Tomaszczyk | 2005 | objem 1597 cm³, výkon 165 kW, hmotnost 1000 kg, maximální rychlost 200 km/h | originální vůz, který Honza Kopecký používal v sezónách 2005-2006 | Rallye - soutěžní |
![]() |
Metalex MTX 1-02 | JAROSLAV Malý | 1975 | motor VAZ 21011 objem 1293 cm2, 60kw, 440kg, 200 km/h | 1. majitel byl AUTOSPORTKLUB KARLOVY VARY , jezdci Miroslav Třešňák a Robert Pecina. | Formule |
SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH VOZŮ 2024:
Fotografie: | Název soutěžního vozidla: | Jméno a příjímení: | Rok výroby: | Specifikace vozidla: | Zajímavosti: | Kategorie: |
![]() |
Spider TTR Škoda 1300 | Roman Krejčí | 1979 | Spider B6-1300 ccm, 600 kg, výkon přes 100 koní | Postavil Jiří Krejčí z Opavy, současný majitel bydlí poblíž, má stejné příjmení ale rodina to není. Jeden z nejkrásnějších prototypů postavených ve své době. Inspirace vítězem Le Mans - Alpine Renault. Jezdil velmi málo, přesto sbíral věnce na závodech do vrchu. |
Prototypy |
![]() |
Honda Civic VTi | Šimon Sebera | 1998 |
1.8 (B18) 150kw, 1000kg,okruhová úprava, dobový celopolep HKS oil |
Posledních pár kusů v ČR. | Youngtimer - ostatní |
![]() |
Škoda 120 S Rallye | Vendula Nohelová | 1975 | objem: 1172 cm3, výkon: 90 hp | Rallye - soutěžní | |
![]() |
GIOM 01 | Ján Ondrejka | 1972 | 1600ccm-135PS-750kg | stavba: František Nemec- Pieštany | Prototypy |
![]() |
Norton CS1 | Miroslav Kalousek | 1929 | 500ccm, 23koní 130Kg moto | Na stroji Norton CS1 Allec Bennet vyhrál senior TT průměrnou rychlostí 67mil/hod. | Moto |
![]() |
MTX 1-03 | Čestmír Doubrava | 1974 | 1300 ccm, cca 80k, 420kg, formule easter | - vůz byl vyroben v roce 1974 jako MTX 1-02 jako poslední z 9 kusů vyrobených v tom roce - byl jako jediný vyroben formou stavebnice pro AMK ZKL Brno - vůz přes zimu postavil František Janotka, který s ním také závodil - poprvé vůz testoval na jaře 1975 - na jaře 1979 vůz přestavěl na MTX 1-03 - později s ním závodil Petr Dohnal - po Dohnalovi koupil formuli Roman Hora - 7x vicemistr ZAO a ZAV - po Horovi měl formuli Miroslav Hemmer |
Formule |
![]() |
BMW E30 328i | Peter Babinec | 1989 | 2800ccm, +200k, 1100kg | Pravidelný účastník ESET Historic Cup. | Cestovní vozy |
![]() |
SKODA Fabia E1 14001500 | Pavlik Jozef | 1999 | 1400 ccm 120 HP Vrcharsky special E1 | Prvý jazdec aj konstrukter Anton Sloboda. | Youngtimer - ostatní |
![]() |
Formule easter MTX 1-02 | Jaroslav Malý | 1975 | motor VAZ 21011 (1293cm3 / 59 kW) , převodovka škoda 4 st, hmotnost 440 kg , výrobce Metalex Plzeň | Vůz zakoupila v roce 1975 firma CHODOS z Chodova u Karlových Varu pro AUTOSPORTKLUB KARLOVY VARY. S vozem jezdil Miroslav Třešňák a Robert Pecina. Od roku 1979 s vozem jezdil Karel Machačka z AMK Hroznětín. V roce 2011 byla dokončena kompletní renovace vozu. | Formule |
![]() |
Seat Ibiza GTI | Robert Niemiec | 1996 | 1796ccm, 165KM, 1020kg, 6-ti stupňová převodovka Kalmar, tlumice proflex, brzdy apracing, Trida F6 | Vůz byl nově postaven v roce 2023, připravován podle homologace FIA A-5517 z let 1994 až 1996. Svůj první start dokončil na 3. místě ve třídě a 8. v celkové klasifikaci při Rallye Cieszyńska Barbórka. Posledním startem je letošní Star Rally Barum ve Zlíně. Z historie Seatu Ibiza GTI. V roce 1996 byl tento model a tato homologace rozšířena o Variant Kit. V podstatě byl vyroben právě z takového modelu Kitcar Seat ibiza. Kitcar Ibiza vyhrál mistrovství světa konstruktérů mezi vozy s předním náhonem hned ve svém prvním roce, tedy v roce 1996. Tento úspěch se týmu Seat podařilo zopakovat v letech 1997 a 1998. SEAT později stáhl Ibizu ze soutěže a zaměřil se na vývoj Cordoby WRC. |
Rallye - soutěžní |
![]() |
Peuegot 205 GTi | Jan Domoracky | 1988 | 1900,128Hp 777kg | vozidlo startuje v EHC | Rallye - soutěžní |
![]() |
Peuegot 205 GTi | Milos Mosny | 1988 | 1900, 128 Hp, 777 | vozidlo jazdí serial EHC | Rallye - soutěžní |
![]() |
Tatra 603 B5 | Jiří Procházka | 1967 | Vzduchem chlazený osmiválec. Objem 2472ccm, výkon 150 koní, váha 1320kg, kategorie B5. | Replika závodního vozu Tatra 603 B5 postaveného pro 84 hodinový Marathon de la Route, který se jel v roce 1967 na Nürburgringu. Vůz postavili dle dochované dokumentace a vzpomínek továrních jezdců a mechaniků, vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, který s vozy Tatra 603 GT/B5 v šedesátých létech závodil. | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda 110 L - 1150 / A2 | Jindřich Indra | 1976 | 1144 ccm , 112 koní , 690 kg | 15 let účast v Mistrovství Evropy historiků , v r.2011 dcera Michaela s tímto vozem Mistr Evropy KAT. 2 | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda 130 RS | Zdeněk Vápeník | 1975 | 1300 ccm,130 koní , 720 kg | Replika,dokončení v r.2024 | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda 110L - 1150/A2 | Bořek Petráček | 1972 | 1150 ccm | Replika prvního vlastního závodního vozu pana Břetislava Engeho v roce 1974. | Cestovní vozy |
![]() |
Estonia 21 | Jan Šálek | 1978 | 1600 | Ježděno v závodech do vrchu a revivalech. | Formule |
![]() |
Lancia Delta HF Integrale | Martin Perník | 1988 | Objem 1981 , 330hp , váha okolo 1000kg , 4x4 , kategorie "Show Car + Rally " | Úspěch je vždy když se podaří pobavit okolo diváka a máme dobrý pocit. Originál karoserie z roku 1988 , široké blatníky plechové originál. Jediná zajímavost je výfuk vyveden do prahu a ALS tak aby to dělalo rámus a létali plameny z výfuku. Stavěno doma v garáži s přáteli jako Show Car. | Rallye - soutěžní |
![]() |
Porsche 928 GT | Libor Jelínek | 1989 | 4976 cm3, 330 k, 1680 kg, | historické vozidlo | Youngtimer - ostatní |
![]() |
Tatra 603 GT | Jaromír Veřmiřovský | 1965 | 2472 ccm, 150k, 1230kg, kategorie GT | Vůz postaven dle dobové předlohy originálního vozu Tatra 603 GT posádky Adolf Veřmiřovský - Stanislav Hajdušek pro 84 hodinový Marathon de la Route 1965 na Nürburgringu, kde získal 2. místo v kategorii do 2500ccm a třetí místo v kategorii GT. Vůz postavil Jaromír Veřmiřovský společně s vnuky zasloužilého mistra sportu Aloise Marka bratry Jiřím a Tomášem Procházkovými. | Cestovní vozy |
![]() |
Benelli 250 OHC | Jiří Ščučka | 1936 | 250ccm ,130kg, cca 15 HP | motocykl se účastní přeboru ČR v jízdě pravidelnosti i podobných akcí v zahraničí -Itálie, Francie | Moto |
![]() |
Promot III | Tomasz Szewczyk | 1984 | objem 1592 ccm, vykon 150 KM, vaha 450kg, formule mondial. |
1985 - 1990 Andrzej Godula, okruhy 1988 Polský šampion, 1989 vicemistr Kopce 1987, 1988, 1990 Polský šampion 1990 Ecce homo 19 celkovy, 7 gr E Tomasz Szewczyk kopce 2012, 2013 vicemistr celkové klasifikace kat 2 |
Formule |
![]() |
RYBA Formule 3 | Jiří Heda | 1964 | 992 ccm,cca 65 koní,450 Kg,formule | Vůz postaven panem Vladimírem Rybou,Bratčice u Brna | Formule |
![]() |
Tatra 603 B5 | Tomáš Procházka | 1966 | 2472 ccm, 150 k, 1320 kg, kategorie B5 | Vůz postaven dle originální T603 B5, která se zúčastnila 84. hodinového marathonu de la Route 1966 na Nürburgringu. Posádka Alois Mark - Bohuslav Stiborek s originálním vozem zvítězila ve třídě a v absolutním pořadí získala třetí místo. Společně s dalšími dvěma Tatrami T603 B5, které dojely v kategorii na 2. a 3. místě a absolutně 4. a 5. místě, pak získali také první místo v soutěži továrních týmů. Stavbu tohoto vozu provedli vnuci zasloužilého mistra sportu Aloise Marka, Jiří a Tomáš Procházkovi. | Cestovní vozy |
![]() |
Austin Mini Special | Ondřej Maloušek | 1977 | 1100 - Mini Classic | Mini v Gulf zbarvení, pravidelný účastník Mini Race Day ve Vysokém Mýtě | Youngtimer - ostatní |
![]() |
Škoda Fabia WRC RX | František Slabší | 2003 | 1781, 370 hp, 1230 kg, převodovka 5 st. Kalmar , tlumiče Proflex , ECU Ecumaster, replika WRC | Replika Škoda Fabia WRC byla postavena v dílnách v Plástovicích dle technických a finančních možností na závody do vrchu a rallycross, několika násobný vítěz v Rallycross cupu v divizi S4x4 | Rallye - soutěžní |
DUCATI 750 | Ivan Meloun | 1983 | 750 ccm, 80HP 10000ot., 135kg, Endurance (vytrvalostní závody), Superbike | Tovární jezdec Marco Lucchinelli, slavil úspěchy ve vytrvalostních závodech. nejúspěšnější sezona 1986, kdy zvítězil v Daytoně, Laguna Seca, Santa Monice. druhé místo v 8 hodinovém závodu v Jerezu, vítězství v 24-hodinovém závodě v Barceloně | Moto | |
![]() |
BMW E30 | Jiří Kawulok | 1989 | 2979ccm , 450HP , váha do 1000kg , 3.0i s turbem | Sériové vozidlo , přestavěné na závody do vrchu . Původně sedan , předělaný na coupe . Laminátová karoserie , zadní náprava BMW E39 , motor s přeplňováním . | Cestovní vozy |
![]() |
Škoda RS2000 | David Rýdel | 1978 | 2000ccm,150k,cca 980 kg, prototyp | Motor uprostřed vozu | Prototypy |
![]() |
Estonia 21 | Robert Cichecki | 1984 | 1592ccm, vykon 170KM, vaha 500kg, Formule Mondial | Prvni jezdec Andrzej Fontański | Formule |
![]() |
MotoBi 250 | David Vařeka | 1965 | Objem 250ccm, výkon neznámý, váha 90kg | MotoBi vévodily v 60.letech italským juniorským šampionátům. Konkrétně můj model jsem si dovezl před rokem od Milána, kde se od konce šedesátých let účastnil lokálních silničních závodů a později závodů do vrchu. Od motocyklu vlastním italské sportovní doklady a další dokumenty, nicméně přesnou závodní historii se stále snažím dohledat. V ČR a SK jsem se s MotoBi účastnil pár silničních závodu na rychlost a pravidelnost. | Moto |
FORD ESCORT RS 2000 Mk.1 | Radim Tureček | 1972 | KIT | dovoz Finsko - vůz s historií | Rallye - soutěžní | |
![]() |
Ford Puma | Krzysztof Macura | 1999 | 1998 cm3, 194KM, 1000kg | Samochód zbudowany w 2019 roku, początkowo z silnikiem 1700cm3, od 2024 zamontowany silnik 2000cm3 z Forda Focusa ST170. 2 miejsce w klasie K3 w 6 rundzie Samochodowych Mistrzostwach Tychów 2024 |
Rallye - soutěžní |
![]() |
formuła estonia 25 | Dawid Bokiej | 1989 | 1600cm3 180km 550kg mondial | 2 miejsce haigo adac 2023 | Formule |
![]() |
promot 2 | Dawid Bokiej | 1982 | 1300 125km 450 kg | tomasz sikora easter | Formule |
![]() |
MV Agusta 175 OHC | Jiří Ščučka | 1954 | Jedná se o náhradní stroj. Objem 175 ccm, váha 90 kg , kategorie F. | Motocykl byl zakoupen v Itálii, tam byl používán v místních závodech. | Moto |
![]() |
Austin Seven Ulster | Luděk Baláži | 1932 | 750 ccm, 20hp, váha 480kg | V 50.letech přestavěné v Anglii na závodní, účast v místních závodech, stejný typ se účastnil v 1933-37 24h Le Mans... | Cestovní vozy |
![]() |
Fiat X1/9 | Luděk Baláži | 1978 | 2000 ccm, 140hp, váha 790kg | Vůz v minulé době stavěný původně na ZAV, zrenovovaný do civilní podoby s polepy rallye | Cestovní vozy |
![]() |
BMW Sauber F1.06 X2 |
Grzegorz Rozalski |
2006 | Motor: V8, Hmotnost: 580 kg , Zrychlení: 0-200 km/h za 5,5 s, Převodovka: 6stupňová převodovka, Maximální rychlost: 330 km/h | Dvoumístný vůz Formule 1 vznikl na základě modelu BMW Sauber F1.06 z roku 2006. Upravena byla příď vozu, která po změnách umožňuje spolujízdu. Karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken a vůz váží 580 kg. Aerodynamika zajištuje, že auto je doslova přilepené k asfaltu, díky čemuž zatáčí mnohem rychleji než ostatní závodní vozy. Při jízdě se můžete setkat s velmi vysokým přetížením jak při zrychlování, zatáčení, tak při brzdění. | Formule |
![]() |
Triumph TR3 Sports special |
Karel Sobek st. |
1958 | 2200ccm, 100hp, 820 kg | Vůz byl v 50.letech, v Anglii, přestavěn na závodní special pro lokální závody, jichž se účastnil. Před deseti lety byl zrenovovaný v Anglii do současného stavu. | Cestovní vozy |
Škoda 130RS |
Jiří Mikula |
1977 | 1288ccm, 140hp |
ex vozidlo Emila Trajbolda Bývalé soutěžní vozidlo posádky Jan Trajbold a Eva Trajboldová s nímž vyhrál pohár Míru a Přátelství v letech 1978 a 1981. Renovováno z originálních dílů do původního stavu kdy se účastnilo soutěží. Proč „nedokonalosti“ lakování jako prostřiky okolo dveří a kapot? Není to lajdáctví lakýrníka, ale soutěžní vozy se lakovaly kompletní a na detaily se nebral ohled, šlo o funkci a rychlost. |
Rallye - soutěžní | |
Škoda 120S Rallye |
Jiří Mikula |
1974 | 1172ccm |
originální stav Bývalé soutěžní vozidlo Svazarmu, renovováno z originálních dílů. Proč matné černé kapoty? Není to nedostatkem barvy ani módní prvek, je to proto, aby neodrážely sluneční svit posádce do očí. |
Rallye - soutěžní | |
![]() |
Austin Mini |
Radomír Michna |
1969 | 1275 ccm, 64koní, | pravidelný účastník Ecce Homo Historic | Youngtimer - ostatní |
![]() |
LADA VFTS |
Petr Leher |
2021 | 1600 | Postaveno v Maďarsku | Rallye - soutěžní |
METALEX 1-03 |
Josef Hanka |
1982 | Objem motoru je 1600. Výkon 50 kW. Váha 450kg | Vozidlo postavil a dlouhá léta jezdil úspěšný Slovenský jezdec Peter Ruisl a posléze Jaro Krejčí | Formule | |
![]() |
JAGUAR XJS |
David Bečvářovi |
1984 | 5.3l, 420BHP, 1400kg | 2015 Histocup winner | Cestovní vozy |
![]() |
JAGUAR XJS |
Adam Bečvář |
1984 | 6.3l, 420BHP, 1400kg | 2015 Histocup winner | Cestovní vozy |
![]() |
March 86/a Indy Light | Adam Klus | 1986 | 4,0 Buick, 610kg | Jezdilo Americkou Indy Light sérii v letech 1986-1994 | Formule |
![]() |
HSS Can Am Audi Turbo |
Adam Klus |
1987 | 1,8 Turbo Audi, 610kg, 400k | Jezdilo Intersérii, Rekord na Trati ECCE Homo 1990, | Prototypy |
Reynard 913 |
Adam Klus |
1991 | 2,0 F3 | Původní Jezdec Jiří Mičánek | Formule | |
![]() |
MTX 1-03 |
David Vozdecký |
1975 | 1300 ccm, 90hp, 420kg | ex- František Valovič | Formule |
Austin Seven |
Adam Klus |
1934 | 750ccm | 2 sedadlový Anglicky závodní vůz | Formule | |
Škoda Favorit |
Adam Klus |
1990 | 1,3 Soutěžní vůz kategorie N | Bohata závodní historie | Rallye - soutěžní | |
Tatuus S2000 |
Libor Neckař |
2008 | 2,3L 380K, 490kg | SPECIALNÍ ÚPRAVA | Formule | |
![]() |
Lotus MK2 |
Jiří Kopeček |
1990 | 2000ccm/cca 230HP/cca 505kg (bez jezdce :D )/ E2-SS-2000 | Chasses z Anglie, Původně okruhová formule, Letos po 3x 1.místo v MČR ZAV E2-SS-2000 | Formule |
![]() |
Fiat 126p |
Szymon Grochowski |
1987 | 700, 45 hp, 600 kg | V letech 2005-2007 se vůz účastnil závodů do vrchu GSMP, později rallye | Rallye - soutěžní |
![]() |
Audi 80 GTE gr.4 |
Daniel Lazar |
1979 | 1588ccm/930kg/GR.4/FWD | REPLIKA prvního dobového rallyeového závodního vozu z dílen AUDI SPORTu, se kterou v roce 1979 startoval Harald Demuth na Portugalské, Řecké, Finské rallye a také ve Velké Británii. Tímto AUDI SPORT oficiálně započal svou úspěšnou éru motoristického sportu. | Rallye - soutěžní |
Mazda MX-5 |
Martin Cieslar |
1999 | 1600ccm, 950kg, 81kw, Miata Challenge Spec 1/5 | Track daye na steel ringu, příprava na Miata Challenge na silesia ringu, Auto je v JPS wrapu a dostalo oficialni De´Longhi sponzorství | Cestovní vozy | |
![]() |
FABIE R5 |
Petr Leher |
2017 | 1620 | Tovární auto, kde prvními startujícími byli Honza Kopecký, nebo Andreas Mikkelsen. | Rallye - soutěžní |
![]() |
Toyota Supra |
Tomasz Raszka |
1989 | 3.0, 7MGTE, 238 hp, no tunnig , targa roof, 1550kg, suspension drsigned by Lotus, | Restored by me in 2015 y. | Youngtimer - ostatní |
![]() |
Mini Cooper Rallye |
Adam Škubník / Rostislav Škubník |
1971 | 1330 ccm, 630 kg, převodovka Hewland + Quaife diferenciál, kovaný motor. | Pravidelný účastník rallye, včetně 17 startů na nejstarší amatérské zimní rallye na světě "Ve stopě Valašské zimy", účastník Rallycupu pořádaný Silvestrem Mikuláštíkem, ME Ecce Homo, atd. | Rallye - soutěžní |
Porsche 911, targa |
Dominik Raszka |
1976 | 3.0, 241hp, 1050kg,youngtimer | Dovoz z USA, registrace v New Yorku | Youngtimer - ostatní |